Måndag.

Christoffer blev inringd till jobbet tidigt imorse, så vi blev själva idag.
Jag känner mig fortfarande febrig, men har inte tagit någon temp idag.
Känner mig alltid extra dålig när jag får det bekräftat!
Så vi låtsas att allt är bra istället.

Har varit duktig och städat, diskat och tvättat, så nu kan jag lägga mig och mysa framför tv'n med gott samvete!

Imorgon är det dags för mvc igen. Då ska jag rådfråga om Ebba, hon får sån magknip sent på kvällarna och bara gråter, stackarn!
Minifom kanske? Mer "gympa"? Mjölkfri kost?
En ny superduperkur?


Vill ju ha en glad tjej!=)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Vår lilla kille hade också lite magknip i början men vi köpte sempers magdroppar, de ger man en gång om dagen istället för att hålla på med minifom som man måste ge vid VARJE måltid även på natten.. Det fungerade superbra för oss! Ett litet tips bara! :)

2011-10-03 @ 18:44:31
Postat av: Malin

hihi vilken liten sööötnos!

men hoppas magknipen släpper snart!

2011-10-03 @ 22:01:55
URL: http://siljeholm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh tack! Bra med tips då jag har jättedålig koll! Får höra med BVC imorgon!=)

2011-10-03 @ 22:29:59
Postat av: Sandra

Hej,



OM inget av de "vanliga" sakerna hjälper bra, det gjorde de inte på vår kille... inte 100 iallafall, så köp gripe water!!

I stockholm finns det att köpa på the english shop, tror även de skickar om man ringer dit... SJUUUKT bra o bara naturliga saker!

Kram o lycka till

2011-10-03 @ 22:41:12
Postat av: Madde

Vilken goding. Testa att ge henne både miniform och sempers magdroppar, de små behöver ofta lite hjälp med magen den första tiden, det funkade på våran Filip när han var liten, lycka till kram

2011-10-04 @ 10:46:45
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0