Misshandel.

Haha, vilken jäkla natt!
Vaknade av ett knytnävsslag vid tinningen, följt av flera slag på axeln..
Tog dock inte lång stund innan jag lyckats väcka Christoffer, som tydligen drömt att det stod en naken kille i duschen som hade hoppat fram och skrattat.
Christoffer blev skiträdd och arg, och brottades ner killen och slog och slog..
Liiite dåligt samvete han fick när han vaknade till och märkte att det var mig han slog på, haha!

Var säker på att jag skulle få en blåtira, men klarade mig utan.. ;-)

INTE en naken kille.


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

hahaha, lät faktiskt lite kul :p

2011-10-28 @ 21:31:59
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0