För ett år sedan..

För ett år sedan var jag ett vrak.
Det var en onsdag om jag inte minns fel, och jag sov inte många minuter den natten, och jag var livrädd för vad morgondagen skulle ge.
Jag har aldrig funderat på att göra mig själv illa, men det var en av många nätter jag önskade att jag skulle somna och inte vakna igen..

Är glad att jag hittade tillbaka.

Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, livet har så mycket mer att ge trots det vi fått genomlida. Kram!

2011-10-01 @ 10:34:45
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0