Hemma!

Efter att alla läkarundersökningar, matvägningar, genomgångar och pku-prov var klara, så såg dom ingen anledning till att hålla oss kvar, så vid 16.30 igår åkte vi hem.
Bilresan hem gick betydligt långsammare än resan dit=)

Första natten för oss själva har gått bra, och allt känns så naturligt! Även om kläd och blöjbyten går lite långsamt nu i början:)

Blev en premiärtur med vagnen idag, och det jag kan konstatera är att jag har sjuuukt dålig kondis!!
Man får liksom för sig att kroppen ska bete sig som vanligt igen så fort bebisen är ute, men blev som sagt påmind om så inte är fallet..
Tur att jag bor högt upp, blir många vändor upp och ner till stan! Och som tur är verkar Ebba gilla sin vagn=)

Måste säga TACK för alla gratulationer, blir så glad! Ska försöka få upp en bild på Ebba snart, men har inte tagit mig till datan än.
Men det kommer!

Imorgon får vi besök av BVC, så då får vi göra lite extra fint imorgon.
Vet att dom inte kommer hem för att "kolla upp oss", men ärligt, finns det någon som inte smörstädar lite inför det besöket?;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vi städade när BVC skulle komma hem till oss- man vill ju visa sig från den allra bästa sidan! ;)

Nu har ni massor av mys och roligt framför er, och hon är verkligen jättefin lilla Ebba!

Stella är en stolt storasyster kan jag tänka mig!

2011-09-14 @ 21:19:08
Postat av: Emmelie

Den kommentaren var ju från mig!

2011-09-14 @ 21:19:47
URL: http://blackdaliah.blogg.se/
Postat av: Sally

Så mysigt att ha Ebba hemma nu. All lycka till er! Kram

2011-09-14 @ 22:09:17
Postat av: Jenny

Ja precis:)

2011-09-15 @ 02:20:27
Postat av: Johanna Andersson

Härligt att läsa att allt gått bra, och att ni får mysa och ha det gott hemma tillsammans! Starkt jobbat att gå ut redan :)

Lycka till med BVC idag.

2011-09-15 @ 05:56:51
Postat av: Nina & Eric

Stort grattis till söta Ebba! Är grymt imponerad att du redan har orkat ut på promenad, starkt!



Har nyligen hittat din blogg och finner inga ord för vad ni har gått igenom, så fruktansvärt. Men Stella och Ebba har fantastiska föräldrar.



Se nu till att njuta tillsammans med er lilla söta/ Nina & Eric fr föräldragruppen

2011-09-15 @ 10:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0