Lördag.

Skön dag i solen! Fotboll och en runda på stan.
Undrar om jag kommer börja med fotbollen igen... Vore kul, men tveksamt om jag kommer ha tid. Och för tillfället är kanske inte motivationen på topp, men sånt kan ju ändras!

En glad pojkvän som kom hem efter vinst i ishallen.
Tur det=)

Låg och tänkte tillbaka på förlossningen inatt. Saker som kommer tillbaka.
När vi kom in till förlossningen och jag hade blivit undersökt så gick jag på toaletten. Då hade Christoffer smitit ut och bett om att vi skulle få slippa samma förlossningssal som vi hade med Stella, vilket dom ordnade.
Nu var det som tur var lugnt på förlossningen, så det kunde dom ordna.
Jag tänkte inte så mycket på att något skulle kunna gå fel. Har nog smärtan att tacka för det! Svårt att tänka på annat då:)

Alla vi kom i kontakt med var kanon! Dock en som var väldigt barsk vid första mötet, men som var hur trevligt som helst dom andra gångerna. Fick för mig att hon då hade fått veta vår bakgrund, men hoppas att det inte berodde på det.

Om knappt tre timmar blir Ebba två veckor gammal.
Om tjugo minuter är det två veckor sedan vi åkte mot Västervik.
<3

Kommentarer
Postat av: karin

Jag tycker alla fall det vore superkul att se dig på planen igen!

!

2011-09-25 @ 09:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0