Söndag.

Har varit och ätit söndagsmiddag hos mamma och pappa, och nu är jag hemma och har precis tagit en iskall dusch. Är så varm!

Christoffer är med pappa på bilbingo(japp!), så jag har varit och gjort lite ärenden.



Fick med mig en bukett blommor från mammas trädgård att sätta hos Stella.
Så fint!



När nyckelpigan snurrar, så känns det nästan som att det är Stella som vinkar...



Fyra dagar till din födelsedag sötnos<3

Hoppas, hoppas, hoppas att vi inte ligger på BB då. Jag går hellre över tiden två veckor än att inte kunna gå till henne på torsdag...
Men som det känns nu så är det nog lugnt.

Ikväll börja Idol. Kommer ihåg att förra årets omgång precis hade startat när vi var på BB förra året.
Vi satt nere i ett av "gästrummen" i källaren på Västerviks Sjukhus. Vi hade en tv på rummet, och dom visade just någon audition från Idol.
Vi kunde inte bry oss mindre, tryckte istället i oss sömntabletterna och sov sedan 4-5 timmar efter två vakna dygn.
Usch.
Snart ett år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0