Tisdag.

Vaknade av att jag hade riktigt ont. Kändes som tusen nålar mot min vänstra ljumske, och det vägrade släppa. Efter någon timme orkade jag inte ligga kvar längre, så vid 06.15 tappade jag upp ett varmt skönt bad.
Underbart!
Värken släppte, och antagligen var det bara någon nerv som kommit i kläm.

Har varit ganska öm om magen, och har lite samandragningar då och då. Men även om det påminner mig om att jag inom en snar framtid kommer ha vääldigt ont, så vet jag att det är ett steg närmare bebis.
24 dagar till BF idag.

Var uppe på MVC idag. Vi har bestämt att vi ska komma upp en gång i veckan tills lillen är ute(kanske jag redan har skrivit?), och det känns superskönt!
Med Stella gick vi som mest var tredje vecka för at all såg bra ut, så det känns riktigt tacksamt att få komma upp och bara lyssna lite på hjärtljuden.

Nu ska jag gå och se hur det går med maten, börjar blir hungrig!



Kocken med morötterna i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0