Hello..

Sitter och inväntar fråga Olle och chokladpuddingen som står på kylning.
Ja, jag har ju inte Olle i kylskåpet, men ni fattar.

Sitter och stirrar på vältränade män som simmar fruktansvärt oattraktiva simstilar. Vet inte vad det heter, dom guppar iallafall upp och ner. Flummigt ser det ut.. Vem kom på att det skulle vara en os-gren??
Min egna hunk har somnat på soffan:)

Igår var jag hurtig, Zumba i stadsparken(var nog INTE min grej...) och därefter en kortare runda på slingan.
Hatar att medge det, men jag börjar tycka det är ganska skönt att jogga lite. Ned betoning på LITE. Och lugnt;)

Idag har vi inte gjort många knop, Ebb och jag. Var och pysslade lite på kyrkogården och traskade runt en sväng. Och ikväll kom Milla förbi och busade med Ebba och katterna:)

Nu ska jag försöka få liv i mannen. Annars får jag väll helt enkelt äta upp hans chokladpudding också.
Synd......

(Ser ni Ebbas mörka slinga i nacken? Trendsetter!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0