Fredag.

Bra start på dagen med frukost på Nilssons med härliga vänner som jag inte är bortskämd med att träffa.
Trevligt trevligt!
Hunnit med en sväng på Maxi och en tur till Stella.


Christoffer drog till vänner ikväll, så här sitter jag själv en fredagskväll, då mitt knubbiga lilla sällskap somnat för länge sedan.
Tröstar mig själv med tulpaner, cheez balls och hyrfilm!
"Älska mig igen".
Baserad på en sann historia. Någon som sett den?

Har hoppat i min nya mysdress och är insvept i min julklapps-filt, så nu blir det myskväll!:)


Kommentarer
Postat av: Sally

Var filmen bra? Är sugen på att se den :)

2012-12-29 @ 18:31:57
Postat av: Jenny

Hade kanske väntat mig lite mer, men helt klart sevärd!=)

2013-01-01 @ 16:04:12
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0