God jul och så.

Försökt få upp inlägg, men har inte funkat. Försöker igen!
Dock nerkortat, annars blir jag tokig om det inte fungerar:)

I lördags blev det mat och Tjejsnack med härliga brudar. När man sitter kvar på restaurangen till efter stängning, då vet man att man har haft det trevligt:-)
Det bästa med julen är defenitivt hemvändarna! Och på torsdag(?) kommer Sara hem på visit! Efter att bott i Australien några år, så flyttar hon och killen till London, vilket är bra mycket närmre. Och därmed lättare(och framförallt billigare!) att hälsa på!

Igår var det julafton ett av två. Jättetrevligt, och jag fick så mycket fint!
Ebba blev lite girig bland alla julklappar, trots att hon hade ett stort berg;) Dock var jultomten lite läskig;)
Först på förmiddagen var vi såklart hos Stella. Det blir lite känslosamt, och det känns så jäkla orättvist att hon inte får vara med, fysiskt..
Älskling..

Nu väntar jag på att C ska komma upp så jag kan hoppa in i duschen. Han köpte min sovmorgon för 150 kr.
Det är så man får ert förhållande att fungera.
Mutor;)

Nu måste jag peppa mig för julafton två av två, hemma hos mamma och pappa! Sen ikväll blir det lite partaj, även om jag nu undrar hur jag ska orka med det..

God jul på er iallafall!
Kram till er som saknade någon.
Kram till er andra också!

"mera mera!"


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kram på dej med!

2012-12-25 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0