Lördag.

Har varit uppe i fyra timmar, och hunnit med det mesta. Ebb vilar, och jag är sjukt uttråkad.
Christoffer sover fortfarande, och jag är lite småbitter och undrar när JAG någonsin kommer få sova ut;)

Hemma är det julpyntat och klart. Jag har inte så värst mycket tomtar och grejer, så allt åker upp på en gång, förutom granen.
Ska julpynta hos Stella idag också, i år ska hon också få en liten "gran"=)

Inatt ska lill-hjärtat sova hos mamma, då vi båda jobbar. Får inte så dåligt samvete över det längre, då jag känner mig bra mycket tryggare med mamma än med dagis!
Drygt en månad kvar. Förstår inte vissa klarar att lämna dom redan vid ett år.
Men måste man så måste man.

Nej, om jag ska föra lite oväsen kanske...


Kommentarer
Postat av: Jessika

Liam ska också få en liten gran i år =)

2012-12-02 @ 11:06:02
Postat av: Jenny

Det tycker jag=)

2012-12-02 @ 14:53:15
URL: http://Http://Prydh.blogg.se
Postat av: Maria

Om hon behöver nattis så är det helt underbar personal där. Min son är ibland på nattis på helger och sover där flera gånger i månaden och han tycker jättemycket om det. Den ena nattfröken hade jag själv som barn så jag kan intyga att hon är jättebra. Fin gran eran lilla ängel fått. /Maria

2012-12-02 @ 21:16:24
URL: http://www.mariacn.blogg.se
Postat av: Madde

Man blir nog aldrig redo att lämna första gången på dagis för det känns jobbigt oavsett ålder även om man tycker att det borde va "hemskare" när de bara är året.

2012-12-05 @ 12:18:46
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0