Helgen och det då va.

Trotts en deppig start på helgen så blev det bra till slut.
Känns som ganska många har lite deppiga dagar nu.
Jag skyller på årets tråkigaste månader.
Januari, februari och mars.
Blä.

Ska försöka rycka upp mig. Vara glad över det jag har, fånga dagen och sånt där som hurtiga människor säger.

Men då hoppas jag på mer sömn än i natt, då någon granne höll oss vakna med gitarrspel och falsksång till klockan 03.30.
04.15 vaknade korven, skitpigg.
Då är man ju knappast på sitt charmigaste humör;)

Men ni, jag vill ha recept på goda(gärna nyttiga)(men inget tvång;))smoothies!
Har ni lust att dela med er med några??
(om det går att kommentera när man bloggar från blogg.se-appen, hört lite olika om det)

Och så fick vi en glassmaskin i julklapp jag tycker är dags att inviga.
Vad är gott att blanda i?

Recept, pliiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0