Lördag.

En slående rubrik som vanligt;)

Började dagen med illamående. Påminner mig om graviditeterna. Blir det fler barn någon gång så hoppas jag verkligen det blir en pojke så jag slipper springa och kräkas i varje buske jag går förbi!
(Jo, jag vet att man kan göra det med pojkar också. Men oddsen verkar mindre;))

Nu har det iallafall upphört, och har istället kramper i magen som kommer och går.
Blä.

Glad över att det nu går att kommentera inlägg från telefonen och se statistik, nu vill jag bara kunna skriva under bilderna!
Eller kan man det, kanske bara jag som inte förstått hur?

Även glad över att få vakna bredvid den här solstrålen!:-)




Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Jag spydde som en gris till vecka 20 med Viktor... :-)

2012-02-25 @ 17:25:17
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, han hade inte hajjat att det var en tjejgrej;) hoppas det går bra med lillen, saknar att följa er!=)

2012-02-25 @ 22:27:13
Postat av: Maria

Ja, ibland kan jag sakna bloggandet. Men det känns ändå skönt att inte skriva nu. Du får bli min vän på fb istället. Finns för övrigt en ny hemlig grupp där som är för oss som förlorat barn. Toppenbra :-)

2012-02-25 @ 23:57:18
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0