Måndag.

Igår var det 84-års kalas, och efter det åkte vi hem och packade ihop lite nödvändigheter och åkte hem till mamma och pappas hus.
Då dom är bortresta så spenderade vi natten där, mest för att kunna se Big Brother-utröstningen, och slippa dra ut Ebba för sent.
Lite som att bo på hotell;)
Dock mådde jag skit, och det blev en ganska sömnlös natt.

Mår inte så mycket bättre idag, men måndagar betyder babysim, och det vill jag inte missa!
Och idag var den första dagen Ebba förstod att det gick att plaska och busa, kul!:)

Imorgon kommer dom och värderar lägenheten, så dagen har jag spenderat med att piffa till den lite.
Måste ju smöra lite;)
Innan dom kommer så ska vi på ytterligare en husvisning. Allt innan klockan 12, så ingen sovmorgon imorgon!

Nej, nu måste jag gå och underhåller mitt lilla kid.
Idag har hon verkligen testat mitt tålamod;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0