Torsdag.

Någon som vet varför det inte går att kommentera? Har ni samma problem?
(Jag har såklart klickat i att det ska gå att kommentera.)
Jag brukar ju inte ha någon rusning i kommentarsfälltet, med det här är ju för deppigt!
Någon som har koll får väll maila([email protected])!:)

Idag har vi hängt på ÖF och äntligen träffat lite härligt folk!
Ikväll fick Ebba premiärsmaka på något annat än tråkig mjölk, och smaskade nöjt i sig en sked potatis.
Överlycklig tjej, som antagligen undrade varför vi inte bjussat på det tidigare;)

Nu sover hon, och jag väntar på att C ska komma hem från isbanan så jag hinner säga godnatt och hej då.
Sista natten på ett tag.
S K Ö N T.

Imorgon ska vi på halvårs"kalas"!
Då blir det röj;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0