Det man har den ena stunden...

...Kan vara borta i nästa.
I helgen förlorade en tjej vi brukar träffa på ÖF sitt hem i en brand.
Allt förstördes, precis allt. Men hon, hennes man och deras lilla dotter var inte hemma och mår fysiskt sätt bra.
Det är det viktigaste, även om jag inte kan föreställa mig chocken av att se ens hem med bilder, minnen och personliga föremål bli till aska.
Kan inget annat än att bidra med det lilla jag kan för att dom ska kunna bygga upp ett nytt hem.
Känns ynkligt, men bättre än att bara titta på.
Då är man bara en liten lort, eller vad var det Skorpan sa?

I övrigt sa har jag och mamma haft storbak i helgen och fyllt upp frysen med bröd!
Idag började babysimmet och imorgon babyrytmiken.
Blir att gå upp tidigt och ta en promenad dit i snön. Kan jag behöva, så jäkla seg som jag är hela tiden!
Och nu är det ju inte överdrivet långt dit, som jag kanske vill få det att låta;-)

Nej nu tar vi och sover lite va?
God natt, och ta vara på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0