Fredag.

Har inte vågat skriva det innan, men nu måste jag få skryta!
Ebba har sovit heeela nätterna i en vecka nu! En skvätt mat vid 7-7.30, sen har vi sovit till 11!
Är såå jäkla utvilad!
Men nu när jag skrivit det, så kan jag ju räkna med att det vänder nu;-)

Inatt satt vi uppe och tittade på småkronorna när dom tog VM-guld(!!), är ändå riktigt pigg.
Kan ju bero på att jag sov mig igenom hela matchen.
Vaknade straxt innan förlängningen, och det var ju ändå där det avgjordes!;)

Avnjutit en god söndagsstek(en fredag), och nu väntar vi på att mamma ska sluta jobbet.
Senare blir det middag hos Christoffers föräldrar, så Ebba ligger och vilar upp sig för att kunna hålla dom sysselsatta ikväll;)

Måste även skriva GRATTIS till en tjej som äntligen fått en liten lillebror till sina ängla-tvillingar!
All lycka till er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket! :-)

2012-01-07 @ 08:49:43
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0