Söndag.

Helger drar sig mot sitt slut, och fyy vad trött jag är.
Inte varit hemma mycket den här helgen, och jag gissar(hoppas)på att lill-korven somnar snabbt ikväll!

Imorgon vill jag göra fint hos Stella på kyrkogården. Har tagit bort tomtarna idag, och det blev så tomt.
Går inte sätta några fina blommor än, så vad ska man hitta på?
Tråkiga månader..
En ny vindtät lyckta ska hon iallafall få!
Hade framme hennes fotavtryck och hårlock idag. Var ett tag sen.
Och var har tårarna tagit vägen?
Hoppas du vet att jag saknar dig ändå!

Pussar Ebba och tänker att jag är ganska lyckligt lottad, på något konstigt sätt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tulpaner går utmärkt att sätta nu, i en vas UTAN vatten. De håller jättelänge. Eller lägga en bukett på marken funkar fint också. Både rosor och nejlikor är bra till det.

2012-01-15 @ 20:55:11
Postat av: Anonym

Tack för tipset! Får se vad jag hittar. Älskar ju tulpaner!

2012-01-15 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0