Lattitud 57.

det är tredje året i rad jag är nykter på Lattitud. Och även om det absolut hade varit trevligt att ta någon öl så har jag inte haft något emot det. Tvärtom! Man ser mycket man Annas lätt missar!
Många alternativa klädstilar, gångstilar, frisyrer.
Folk som hittar och tappar bort varandra(och sig själva).
Par som bråkar och vänner som slåss. Någon tuppar av här och någon kräks där.

Man ser hur dräggigt och direkt olämpligt vissa beter sig, vilket dåligt omdömme vissa får.
Förra året blev jag uppraggad i öltältet. Gravid i sjunde(?) månaden, men jag tror aldrig han la märke till magen.. Undra hur långt det skulle kunna ha gått innan han lagt märke till magen;)

Igår fick jag också napp, där jag stod i informationstältet. Han återkomm flera gånger och tjatade om mitt nummer. Dock så frågade han inte en enda gång om mitt namn, och han la defenitivt inte märke till förlovningsringen;)
Han blev lite skraj när Christoffer kom och sa att jag faktiskt var hans flickvän.. Ända tills han C sa att han bara skojjade, och att han inte kände mig alls..
Hehe.
Jaja, uppmärksamhet är ju alltid kul..
Eller.....

Nu är jag hemma från jobbet, nyduschad och frossar i pringles med Hot Holiday dipp!
Ser något romantiskt drama på femman, väntar bara på att den där romantiken ska komma någon gång!:-)
Imorgon bitti infinner jag mig på jobbet igen!
Sen blir det Kalas. Lär somna tidigt imorgon..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0