Måndag.

Startade dagen tidigt. Drog igång Solsidan framför frukosten för att piggna till.

Tog en svettig cykeltur till grävlingsstigen dit systeryster och Milla kommit!
Blev uppassad av Milla med kakor, bullar och saft där vi låg och slöade i varsin solstol, perfekt!

När solen var på väg ner och Christoffer slutat jobbet så drog vi ut på slingan.
Utökadd och både lilla och stora slingan två varv!
Orkade inte riktigt hela sista varvet, men ändå sjukt stolt över mig själv;)
Jag är verkligen ingen löp-människa.
Om jag inte har en boll att springa efter;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Duktiga ni är! Hur långt blev det, för en som inte har koll på slingor här i stan... du får ta med en boll och ha som "hare" därute :)
Jag som har än mindre springvana, som inte ens har jagat en boll på 14 år tog mig faktiskt också ut idag, men det var ingen längre runda... hittat ett program som ska ta en från soffpotatis till att kunna springa 5 km på någon tid jag just nu inte minns.... jag ligger tidsmässigt efter men har varit ute fyra gånger och det är fyra övningar fler än jag hade gjort annars :)

2012-07-23 @ 23:45:36
Postat av: Jenny

Två varv på varje blir drygt fyra km. Blir fem om man springer från mamma och hem igen! Du får kolla upp tiden så får jag ha det som mål:)

2012-07-24 @ 09:13:22
URL: http://Http://Prydh.blogg.se
Postat av: Nina

Hmm det var visst inget tidsmål utan bara klara 5 km. Tur att jag har sån koll på vad jag ger mig in på. Men ett första delmål kan ju alltid vara 30 min.
Fast jag vet inte hur bra jag egentligen är på att följa programmet.... Började efter midsommar och har precis avslutat vecka 2.... men det är mer än inget iaf.

2012-07-27 @ 07:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0