Måndag.

Härlig dag efter en relativt sömnlös natt. Både Ebba och jag startade dagen med ett bad/dusch, och efter det blev det en runda till stan där vi mötte upp mamma.
.Blev en halvlång promenad ut till Svalliden och hängde lite med Milla och Co!

När C slutat jobbet så fick vi för oss att dra ut och springa slingan(??).
Jag har på riktigt inte sprungit sedan innan jag blev gravid med Stella(förutom i korp-fotbollen)(och ett par gånger när jag sett ormar).
Anyway, så drog vi ut till mamma, lämnade Korvis och spang slingan.
I ösregnet.
Det gick inte snabbt, och det gick inte heelt sammanhängande.
Men vi gjorde det!!
Sjukt stolt:)
Nu ska jag se till att hålla i gång och "hemmaträna".
Ut och gå/jogga, hopprep, plankan, vaggan, situps...
Att hålla mig helt borta från godis har jag alldeles för dålig karaktär för. Men jag ska försöka minska på det iallafall!
Mitt mål är inte att gå ner, men att bli mer tränad.
Kör drygt en månad tills det är dags för Turkiet och ser om ser ger resultat!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0