Ååh, skit-App.

Någon mer som inte kommer in på (skit)blogg.se's App?

Anyhow.
Dagarna har bestått av studentfirande, tacodinner, regn/sol/regn/sol, tårar, skratt, rosor, chockladdoppade jordgubbar och pussar.
Idag firar jag och stora hjärtat fem år tillsamans
Jag är så lyckligt lottad som har dig! Och tänk om jag för fem år sedan hade vetat att du skulle ge mig dom två finast flickorna i världen!

Ebba firade våran årsdag med att både premiär kissa och premiärbajsa i pottan.
Så lyckligt mammahjärtat kan bli av lite bajs!:)
Nu väntar en ny vecka med nya påhitt! Hoppas ni får en bra!

Kommentarer
Postat av: Maja

nej inte jag heller.. irreterande jaaa!

2012-06-18 @ 00:15:34
URL: http://majyaa.blogg.se
Postat av: Jessica

Min app funkar inte heller...

2012-06-18 @ 13:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0