Onsdag.

En stökig natt med ledsen bebis, husvisning(inget för oss), promenad, kebab-lunch, och sjukhusbesök.
Där har ni min dag!
Blev glad av att se att Stella hade fått blommor!
Och ett strå med smultron. Det visste jag direkt vem som plockat=)

Ikväll dukade vi upp med jordgubbar, vattenmelon, färsk annanas och vindruvor som vi doppade i smält choklad.
Mmm...
Skulle lägga upp en bild för att visa precis hur gutt det var, om det inte vore för att blogg.se Appen fortfarande inte fungerar..
Nu får ni väll bara tro mig:-)

Nu ska jag krypa ner hos C, som för övrigt är pappaledig nu i fyra veckor:)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

åååå vad gott det där lät!

2012-06-21 @ 07:15:10
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0