Söta döda barn.

Sitter på jobbet och avverkar min rast. Bläddrar runt i en (hemlig) grupp där alla medlemmar har en sak gemensam, att dom på något sätt har förlorat ett barn.
I magen, på förlossningen, plötsligspädbarnsdöd, sjukdom, olyckor..
Många har lagt upp bilder, och det är dom jag tittar på.
Vet ni hur "riktigt" ett barn som föds i vecka 22 ser ut?
Alla barn är så himla söta. En del har lite märken eller hudförändringar, särskillt dom som dött i magen. Men precis lika söta!
Även om Stella är sötast;)
Saknar henne idag...

Det är iallafall vad jag gör på min lunchrast.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Våra söta små änglabarn. Några jag känner tycker att det är otäckt att kolla på kort på döda barn. Men jag tycker att dom är precis lika söta som levande barn.

2012-06-28 @ 13:38:17
Postat av: Jenny

Det är dom verkligen!

2012-06-28 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0