Korp och migrän.

Måste verkligen kontakta VC om min migrän(som jag antar att det är).
Varje gång jag har min roliga vecka(you know), så känns det som att skallen ska explodera, jag blir illamående och får liksom ont i ögonen.. Någon som känner igen sig?
Knappt jag kunde söva Ebba igår, och så fort hon somnat satta jag mig i duschen i närmare en timme.
Hemskt att vara själv sådana kvällar.

Fotbollen gick iallafall bra, och vi spelade oavgjort mot Oskarshamns Energi.
Som vi för övrigt hade vunnit mot om vi inte hade gått med på att dom fick spela med licenserade spelare.. Men så storsinta är vi;)

Idag har vi varit på åttamånaders-kontroll med Korvis.
Hon fick en OK-stämpel och allt var bra.
Och även att hon är rund och go så har vi idag konstaterat både jag och Christoffer var ännu knubbigare vid samma ålder;)

Imorgon hoppas jag på sol så att jag kan få någon färg på den här bleka kroppen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fick så när jag käkade p-piller. Aldrig mer tillsatta hormoner i min kropp tack!

2012-05-22 @ 23:18:43
Postat av: Jenny

Jag äter inga hormoner, så kan inte vara det.. "tyvärr", hade kanske varit en lösning..

2012-05-23 @ 06:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0