Måndag.

Hemma och duschad efter ännu en förlust i Korpen.. Illa.
Men nästa vecka så;)

I lördags var vi hos (nyförlovade)(och vilken förlovning!)(!!!)vänner, och käkade gott och kollade ESC.
Som Loreen och Sverige vann överlägset och rättvist. Kul!
Dock har jag Turkiets låt på hjärnan?

Igår var det som sagt Mors Dag, som firades lite här och var.
Själv tycker jag inte det känns rätt att fira. Någon saknas.
Blev ändå glad för presenterna jag fick av älsklingen och Ebb!

Annars?
Ebba har lärt sig klappa händerna(today!). Bra att kunna när vi börjar vinna snart i Korpen:)
Och så pågår budgivning på våran lägenhet! Usch då ledsamt=(
Men förhoppningsvis hittar vi ett hus relativt snart! Och förhoppningsvis hittar vi någonstans att mellanlanda.

Det löser sig alltid!
Nu ska jag rota lite i kylskåpet och bänka mig framför teven.
Sjätte sinnet ikväll om jag vågar se!
(Knappast)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0