Tisdag.

Seriöst, vart har min energi tagit vägen?
Jag är ständigt trött, ont i kroppen, och känner mig lite smått deprimerad.
Fast tänker jag efter så brukar jag må lite såhär på hösten. Är det mörkret och kylan?

Blev iallafall glad när vi gick till kyrkogården idag för att slänga alla ljus från helgen, när något redan gjort det. Såg så rent och fint ut!
Kyrkogårdsförvaltningen eller någon annan. Tack iallafall!:)
Och tack snälla ni som tänt ljus, vet bara vilka några är. Satt hemma och grät för mig själv i sovrummet när jag såg vilka några av ljusen var från=)
Som sagt, känslosam helg.

Ikväll tog jag tag i Ullareds-kassarna, äntligen. Istället för att vila på soffan som jag gjort senaste dagarna..
När jag ändå var igång så röjde jag lite i lägenheten, byta sänglakan och göra ett gäng chokladbollar jag ska frysa in.
Nu är det bara jag som ska slängas in i duschen, sen får jag vara nöjd.

Hade tänkt ta tidiga kvällar nu när jag ska vara ledig, men det är ju inte så lätt när Twilight går på femman denna veckan!
Måste fräscha upp minnet tills sista(?)delen kommer upp på bio om ett par veckor:)

Nej, duschen var det!

Ullaredslampa i Ebbs rum:


Kommentarer
Postat av: Cassandra

vilken fin lampa!! jätte söt. fastnade också vid twilight i går, bäst att friska upp minnet som sagt. Men jag tror att premiären är redan nästa onsdag :))

2012-11-07 @ 14:46:54
URL: http://cassandra87.blogg.se
Postat av: Jenny

Jasså, är den så snart!? Inte mig emot!:)

2012-11-07 @ 16:28:26
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0