Härliga söndag.

Eller?
Blev en tidig kväll igår. Första kvällen på länge jag och Christoffer hade ihop! Jobbar inte han så jobbar jag. Så ser livet ut nu! Så efter lite snask så somnade vi väl runt 21.30.
Gött!

I fredags började dagen med att glömma bort ett (barn)kakas. Skrev på twitter i torsdag att det kändes dom att jag glömt något som jag skulle göra på fredagen, och jo...
Nästa gång jag vet att jag glömt något får jag skriva på Facebook istället, där är det fler som har koll på mig:)

Jobba fredag kväll och jobb lördag morgon/förmiddag. Därefter fika på Nilssons och en promenad till kyrkogården.
Eftermiddagen var fullbokad, och därefter blev vi bjudna på middag hos svärisarna.

Trots en tidig kväll igår så var det sjukt jobbig att gå upp imorse. Och att veta att jag kan vänta mig en ensam kväll-natt-morgon-dag-kväll, hör mig ännu tröttare;)

Nu ska jag ta upp min Lill-skatt ur plurret(precis framför mig)(så ingen undrar). Sen förbereda mig för några timmar på jobbet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0