Lördag.

Som känns som söndag.
Igår lade jag mig redan 21.30 och däckade direkt. Huvudet dunkade så hårt att jag mådde illa. Samma i morse. Nu sitter jag på jobbet iallafall, är för snål för att släppa 9,5 helgtimmar!
Huvudvärket har i princip släpp helt, så nu är det bara trist att missa tid med Syrran och Milla som är nere på besök.

4,5 timmar kvar tills jag får åka hem till mina hjärtan och min påse med cheez balls:)
Kvällsjobb imorgon.
Och ni, glöm inte att dra tillbaka klockan ikväll, sovmorgon imorgon!
Ska bara förklara det för Ebba också..


Kommentarer
Postat av: Ella

Vart har man en så raffig outfit nånstans? ;)

2012-10-27 @ 16:46:24
Postat av: Thess || Linneas mamma

Vart jobbar du? sjukhuset eller vårdboende? vilket i så fall =) Kram på er

2012-10-29 @ 20:25:18
URL: http://tstruwe.blogg.se
Postat av: Jenny

Rffig, haha! Mina egna raffiga kläder;) Just nu hoppar jag bara in på ett boende på elefanten, borgården!

2012-10-29 @ 21:42:20
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0