Måndag.

Hej!
Här inne har det inte hänt för mycket! Men här är jag iaf:)

Helgen lite snabbt!
Fredag: ensamhäng med tacos och godis!
Lördag:Nilsson-fika, kyrkogårdshäng och (säsongens sista)(antagligen inte) grillning!
Söndag: Jobb, jobb, jobb. Ledig fyra timmar, och då hann vi äta god söndagsmiddag hos päronen, och lyssna när FCO-brudarna spelade oavgjort, vilket räckte för att säkra en plats i div. Ett!!
Sjukt att gå och titta på division ett-fotboll i lilla Osket!
Kul!

Nu väntar jag på att Ebb ska däcka eller att C ska vakna, så jag kan få hoppa in i duschen.
Sen får vi se vart dagen bär. Jag har iallafall en seg vecka att vänta när C jobbar natt. Så vill någon ta hand om mig +1, så vet ni vart jag finns!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0