Ett gäng bilder:

 
Den här utsikten hade jag ofta. I princip varje eftermiddag.
 
Klockan 15 varje efetrmiddagen var utsikten ännu bättre!
 
Den här bäddnings-tekniken har Christoffer inte riktigt lärt sig än. Men jag väntar!
 
Ebba tyckte Turkiet var awsome!
 
Hon gick på barn-disco..
 
Och shakade gärnet!
 
Och åt vattenmelon. Massa vattenmelon..
 
Och tittade på Turk-dans!
 
Jag åt Turkisk kebab för första gången(vore något för pizzaplaneten;)!
 
Och tog en liten smakbit från dessertbuffén. Eller två. Eller tre.
Och eventuellt påfyllning.
 
Och här står jag voch önskar att jag kunde få ta med solnegången hem och köra den på repeat,
om och om igen!

Kommentarer
Postat av: Madde - Mamma till Elias & bebis i magen

Vilka härliga bilder.. Ni verkade ha haft super bra i turkiet.. :)

2012-09-02 @ 20:31:26
URL: http://stromgren.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

när ni åkte till turkiet vaccinerades ni? vi d
ska dit den 23e sep och undrar för vi har en liten dotter :)

2012-09-09 @ 08:21:42
Postat av: Jenny

Ebba fick ett vaccin, det dom får vid 18 månader egentligen. Fast hon får det tydligen då också.. Fråga mig inte mot vad:)

2012-09-09 @ 21:36:15
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0