Kalas gånger två(tre).

Då har helgen susat förbi!
I fredags bjöd vi hem Christoffers föräldrar på lite käk. Med en baktanke(såklart).
Christoffer har tjatat om att gå och se Hamilton tvåan, och snäll som jag är ställde jag upp;)
Dock inte min smak..
när vi kom hem runt tio, så var det precis ett år sedan på klockslaget som jag började misstänka någon. "Förvärkarna" kom alldeles för ofta och för länge för att kunna ignorera..
Den kvällen kommer jag ihåg helt klart. Ända tills jag ligger på BB och plötsligt är omringad av läkare. Där börjar det bli lite suddigt.

Lördag. Stellas födelse och dödsdag.
Gick till graven så fort vi kunde. Då hade hon redan fått ett grattiskort av två bekanta. Blir så glad när folk tänker på henne och oss!
Och set blev mer under dagen. Så tack fina ni!!

Senare blev det kalas för släktingar till Christoffer, och kvällen avslutades med chips och dipp och körslaget.

Idag hade vi kalas för Ebba och Christoffer, så det har varit fullt upp. Men är jättenöjd, och Ebba fick så mycket fint! Ja, Christoffer också för den delen;)
Dagens sämsta var tårtan jag specialbeställt på Nilssons. Vet ju att dom kan, så man blir sjukt besviken när man får någon som dom bara ser ut att ha slängt ihop.
Men jag är alldeles för feg för att gå dit och klaga, så gör det här istället;)
Nästa gång ska jag vara ute i god tid och haffa någon av alla duktiga som gör tårtor privat!
Inga fler tårtor från Nilssons iallafall.

Ett bra kalas i övrigt iallafall med en del av tjocka släkten!
Nu ligger jag och gosar med Jackson framför teven. Ebb sover gott och Christoffer vilar upp sig inför nattens jobb.

Tråkigt på alla sätt. Får sova själv, och måste vara tyst imorgon bitti så att han får vila upp sig.
Sjukt tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0