Någon vaknade på fel sida idag.

Och det var varje jag eller Christoffer.
Gud vad hon har kört med mig idag, jag var helt slut redan vid 10..
Hon har ju inte varit på sitt charmigaste humör om jag säger så;)

Anyhow.
Dagen har som ni kanske förstår kretsat runt Ebba.
Promenader, lekplatsen, nyfikarna, mer lekplats, käka lite sand(mest hon), och alldeles för lite vila.
Pju.

Nu har jag vart och spelat sista korp-matchen för i år.
Skittrist!
Då det krisade sig med barnvakt sp fick Ebb hänga med mormor på tjejträff.
Hon satt och käkade god middag och drack vatten ur vinglas när jag kom, så hon hade nog kunnat stanna längre!

Nu blir det lite varm choklad, rostade mackor och Ensam mamma söker.
Saknar min stora älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0