Onsdag.

Jag är helt slut om dagarna, och allt jag längtar efter är en lååång ostörd sovmorgon...
Eventuellt på lördag har jag hört rykten om, så håll ut!;)

Det händer så jäkla mycket med Ebba, och så snabbt! Från att ha varit en supervinglig liten brud som behövde hjälp att komna upp på benen, så kom hon plötsligt ut till mig i köket, gåendes från vardagsrummet där jag placerat henne. Stadig och självsäker, och jag döööör av stolthet!
Jag blir helt lipfärdig och rörd när hon traskar runt här hemma på sina knubbiga ben.
Och livrädd för allt hon kan slå sig på!
Fina fina Ebbis.

Igår fyllde Christoffer år, och jag och Ebba tågade in sjungandes med paket och sura jordgubbar.
Kvällen spenderade vi på var sitt håll på våra jobb, och Ebb hängde med farmor och farfar.

Idag har det vart husvisning(som jag börjar bli sjuuuukt trött på), och inte så mycket mer.
Jag tog med mig Korvis på en cykeltur till kyrkogården där fixade och plockade lite. Måste ut innan kvällen så jag orkar hålla mig vaken:)

Nej, nu blir det Breaking news innan ögonen går ihop.
Har tidig tvättid imorgon för våra nerkissade täcken.
Katterna som är skyldiga som vanligt.
What to do?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0