Sjukstuga.

Hemma sjuk idag. Mår som en överkörd grävling. Är iallafall stolt över att jag sjukskrev mig, brukar allt för ofta försöka vara duktig, jobbar och tar hand om andra framför mig själv.
Äcen om jag har grym ångerst över att sätter arbetskollegorna i skiten.

Samtidigt har jag ångerst över att ha Ebba på dagis för att jag ska få vila upp. Trots att jag behöver det, och trots att hon älskar dagis!
Men hon hade varit ledsen när pappa lämnade henne idag, och det brukar hon aldrig vara=(

I går var det alla hjärtans, som "firades" med mat på Cecil och hockey;)
Trött på alla som gnäller om att det "bara är ett kommersiellt jippo", och att "jag älskar min familj ALLA dagar".
Jag älskar också min familj alla dagar, men är det inte härligt med en dag som hyllar kärleken?:) Hur kan man göra set till något negativt!?
Ingen som har sagt att det måste kosta något!

Nu har jag kollat igenom 100 repriser, slösat 1000 näsdukar, och en kiwi har ersatt både frukost och lunch.
Hej och hå.

Nu siktar vi på att bli friska till måndag iallafall:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0