Buhu..

Jag brukar "aldrig" bli sjuk. Men dagisbacillerna var tydligen mer än vad jag klarade av.
FY vad dåligt jag mått inatt och idag. Fick ringa hit mamma så hon kunde ta Ebba.

Mår en gnutta bättre, men blir inget jobb imorgon.
Skulle börja på mitt schema imorgon igen, så känns riktigt surt att vara borta redan första dagen.
Särskillt när det är en helt ny grupp.

Sjukt dålig timing.
Hade tänkt röja ordentligt i lägenheten idag, min sista lediga dag. Istället har jag legat ihoprullad till en lite korv i hörnet på soffan och tyckt synd om mig själv;)

Blaha blaha.
I lördags natt kräkte Ebba ner hela sin säng, så det är ju inte så konstigt att det kröp över på mig efter alla kramar och pussar. Skillnaden är att hon var pigg och go igen på morgonen!

Fick ett kul sms och en bild på en liten färsking som piggade upp!
Ett Vasa Previa syskon.
Underbart att allt gick bra!

Nu väntar Top model och därefter sängen.
Och förhoppningsvis en bättre morgondag:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Usch stackars dig, hoppas du mår bättre idag!

2013-01-22 @ 16:37:08
Postat av: Nina

Är ni friska nu?

2013-01-25 @ 19:16:13
Postat av: Jenny

Ja nu är vi friska allihopa!:) får dra ihop gänget och ses snart!

2013-01-31 @ 21:54:47
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0