Fredag.

Sista inskolningsdagen idag.
Idag är Ebba själv mellan 9.30-13.30, OM det går bra. Annars ringer dom.
Jag har varit och uträttat lite ärenden, men nu sitter jag och stirrar på telefonen, för jag vet att det är nu dom ska försöka söva henne. Första gången, övriga dagar har jag gjort det, så är lite nervös..
Men det går nog..

Igår vinkade hon hej då till barnen innan vi gick hem, och sen gick hon och gav en av dagisfröknarna en stor kram.. Åh, gullegris!!

Ikväll är jag hockeyänka, så har laddat upp med chips och dipp! Det blir jag och gladiatorerna ikväll.
Sen väntar en tuff helg. Möbler ska monteras ner, och det mesta ska ner i lådor. Vi flyttar inte förens nästa helg, men då vill jag att det mesta ska vara klart.
Blir trött bara av att tänka på det:-)

Hoppas ni får en lugnare helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0