Lördag.

Hej på er!
Nu har vi landat i kbg hos mor och far.
Dock har vi sjukt mycket kvar att göra i lägenheten innan vi lämnar nyckeln på fredag.
Fyyyy vad jobbigt det är att flytta. Helt slut i huvud och kropp.

Har börjat jobba i min nya jobbgrupp. Jag blir lite stressad av att min hjärna inte vill ta in all ny information. Namnen, adresserna, nummer, ALLT bara rinner av mig. Rädd för att göra ett dåligt intryck.
Har bara jobbat tre dagar, så det måste väll bli bättre..?

Det blir en tidig kväll för mig, massor att göra imorgon.
Christoffer är ute och slarvar, men jag ska nog få upp honom också;)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

vart jobbar du nu jenny? Sjukt jobbigt att flytta, man får tänka på hur roligt det är att flytta in i det nya i stället :)

2013-01-27 @ 10:20:49
URL: http://cassandra87.blogg.se
Postat av: Jenny

Precis:) I södertorn är jag för tillfället!

2013-01-31 @ 21:53:37
URL: http://Http://Prydh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0