Tisdag.

Jag jobbar nästan bara korta dagar, vilket innebär att jag kan spendera eftermiddagarna i huset.
Tyvärr är jag inte särskilt händig, och med Ebba som hjälper till så blir det inte jättemycket gjort;)
Lyckade iallafall skruva ihop ett halvt bord!

Idag var jag lite nerstämd när jag åkte till kyrkogården efter jobbet.
Huset tar upp mycket tid, och jag har inte varit hos Stella på en dryg vecka. Att det är grått kallt och tråkig där gör mig inte gladare.
Kan det inte bli vår snart så vi kan plantera lite fina blommor och dekorera.
Hatar när det ser övergivet ut...

Nu sitter jag med en nybadad Ebb framför Alvin och gänget och väntar på att C ska komma hem och ta hand om oss:)

Om två dygn landar mamma och pappa på Svensk mark igen, och tyvärr hinner vi inte flytta härifrån innan dess. Dom får stå ut med oss några dagar till;)
Förhoppningsvis bara till Söndag.
Hoppas hoppas!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0